עיסוי לאחר חדר כושר

עיסוי

כיצד הוא מועיל לגוף?

מעטים יודעים כי עיסוי הוא שימושי מאוד בשילוב עם פעילות גופנית והוא פשוט הכרחי למי שעוסק בספורט או מנהל אורח חיים פעיל.

החלטנו לספר לך כיצד עיסוי משפיע על הגוף במקביל לפעילות גופנית, באיזו תדירות כדאי לבצע עיסוי בשילוב עם ספורט.

ספורט ועיסוי הם שילוב מצוין לבריאות הגוף. הם עוזרים להיפטר ממתח, משפרים את פעילות מערכת הלב וכלי הדם, מפעילים ומנרמלים תפקוד האיברים ומועילים למניעת נוירוזות, נדודי שינה, התקפי לב ושבץ.

אילו היתרונות יש לעיסוי גוף לאחר אימון?

  • הרגעת שרירים מתוחים.
  • מאיץ את זרימת הלימפה ותהליכים מטבוליים בגוף
  • בשל האספקה ​​הפעילה של חמצן וחומרים מזינים תחושת העייפות הפנימית ונעלמת.
  • חיזוק תהליכים מטבוליים, משפר את חילוף החומרים בתאים. כתוצאה מכך, מתחיל תהליך ניקוי הגוף מעודפי נוזלים ומשקל.
  • מקדם התאוששות והתחדשות הגוף, משפר את המצב הרגשי והפיזי.
  • משפר את הנשימה, חילוף החומרים ותזונת רקמות השריר.
  • הפחת כאבים בשרירים.
  • מזוהים אזורי פציעות אפשריים.

 

באופן כללי, התחדשות התאים, זרימת הדם והעברת חומרים מזינים לאיברים ורקמות משתפרים. עיסוי עוזר להירגע לאחר אימון אינטנסיבי, להיפטר מכאבים (כאבי שרירים) ולהאיץ את תהליכי ההחלמה.

כל כמה זמן כדאי לעשות טיפולי עיסוי?

ניתן לעשות טיפולי עיסוי בכל פעם לאחר האימון או כל שבוע. אך לעתים קרובות בשגרת יום יומית קשה למצוא זמן, לכן אנו ממליצים לעשות עיסוי באופן שיטתי. לדוגמה, לקחת מספר טיפולים פעם אחת לשבוע / שבועיים ולתכנן את לוח הטיפולים מראש.

Call Now Button
דילוג לתוכן