הסרת שיער בשיטה מתקדמת

הסרת שיער ללא כאבים

פעם חשבנו שהסרת שיער בלייזר הינו טיפול כואב. לכן, אצל רוב אנשים הפחד הוא זה שמנע מהם להיפטר אחת ולתמיד משיער על הגוף. אך למרות הסטראוטיפים הישנים אשר התפתחו לאורך השנים, אנחנו מוכרחים להגיד לכם שזה לגמרי לא כואב, ואתם כבר יכולים להתחיל לחשוב על הטיפול הזה ללא חשש.

מכונות הלייזר הראשונות עבדו באותו אורך גל והיו מאוד כואבות. בשל אורך הגל הנמוך, יעילות הלייזרים לא הייתה גבוהה. לפני הטיפול של הסרת שיער, כל המטופלים נהגו להגיע מכף רגל ועד ראש מרוחים במשחה של אמלה (משחה המרכיבה לידוקאין).

אבל אנחנו חיים במאה ה-21 והטכנולוגיות משתנות ומשתפרות כל הזמן.

במרפאת Dr Beauty אנו משתמשים רק בציוד המתקדם ביותר. בטיפול של הסרת שיער אנו משתמשים בלייזר סופרנו טיטניום מבית אלמה. לייזר Soprano Titanium הינו לייזר המתקדם ביותר הקיים בשוק כיום. טכנולוגיה של סופרנו טיטניום הינה טכנולוגיה המשלבת  שלושה אורכי גל (אלכסנדריט, דיודה ונאודימיום) בקרן אחת. בזכות טכנולוגיה זו ניתן להסיר את השיער במהירות וללא כאבים.

כמו כן, לייזר סופרנו טיטניום מאפשר לבצע את הטיפול גם על עור שזוף.

הלייזר מתאים לכל סוגי השיער ולכל גווני העור.

בשל הימצאות הלייזר של מערכת ICE PLUS בידיות, ההליך אינו כואב כלל. ICE Plus היא טכנולוגיה מתקדמת לקירור עור מתמשך ומווסתת טמפרטורה לאורך כל הטיפול. קצה הקירור ICE Plus העשוי מספיר ממזער את הסיכון לאפידרמיס על ידי לכידת חום בעור שבו מטופלים זקיקי שיער. הטמפרטורה נשארת מבוקרת וללא שינוי, מה שמגביר את יעילות ההליך.

בקליניקה לרפואה אסתטית ד"ר ביוטי ניתן להסיר שיער גוף לא רק ביעילות, אלא גם ללא כאבים.

למידע מפורט יותר, מחכים לכם לייעוץ חינם במרפאתנו.

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו הסבר מקצועי ומפורט