הסרת יבלות בגוף בלייזר

איך מעלימים יבלות ויראליות?
הן מציקות, כואבות, לא אסתטיות ובהרבה מקרים עוברות ממקום למקום בגוף, כך שקשה להיפטר מהן. איך מזהים יבלות ויראליות, איך הכי טוב ויעיל לטפל בהן, מה קורה אם לא מטפלים ומאיזה טיפול טבעי כדאי להימנע?
הסרת יבלות בלייזר
בקליניקה לרפואה אסתטית ד”ר ביוטי יש מגוון טכנולוגיות לייזר מתקדמות, חדר טיפולים מותאם לטיפול וכן ניסיון רב השנים של הרופאים . אנו נתאים את הטיפול המתאים ביותר למטופל עם מינימום אי נוכחות וכאב, וכלל זה אפשרות לשימוש באלחוש להפחתת הכאב, על מנת לשמור על חוויה טיפולית טובה ואיכותית.

• הסרת יבלות ויראליות – מולוסקום.
  • הסרת יבלות ויראליות – וירוס הפפילומה.
  • הסרת יבלות מכף הרגל
  • הסרת יבלות ביד
  • הסרת נגעים שונים בעור

רובן של היבלות אינן ממאירות ולרוב מדובר בפגם אסתטי ומטרד אליו לא מתלווים סימפטומים נוספים. לעיתים, היבלות גורמות גם לתחושת חוסר נוחות, במיוחד כאשר מתפשטות באזורים נרחבים. במקרים מסוימים, היבלת עלולה לגרום לכאב עקב גירוי העצבים. יבלת על כף הרגל או כף היד מהווה הפרעה תפקודית הגורמת לצליעה, או לקושי בכתיבה.
75% מהחולים בדרך כלל נגועים בסוג זה של יבלות. ראוי לציין כי סוג זה מאופיין בתסמין הקשור למשך זמן שהיבלת קיימת, ככלל, יבלות וולגריות מופיעות אצל ילדים. יבלות כאלה ממוקמות על הידיים (על כפות הידיים משני הצדדים), על האצבעות והבהונות, ולעתים רחוקות על הפנים. יבלת וולגרית נראית כמו גוש חסר צבע, בעל צורה עגולה שאינה גדולה יותר מסיכה. ככלל, יבלות כאלה אינן מבודדות ובדרך יופיעו כמקבץ באזור הנגוע בעוור. יחד עם זאת, ראוי לציין כי תמיד ישנה יבלת אשר גדולה יותר מהשאר – זו היבלת האימהית, אם היא מוסרת כראוי על ידי ניתוח, השאר בהדרגה ייעלמו מעצמם.
האם ניתן לקלף יבלות?
לא ניתן להסיר או להעלים יבלות ללא טיפול מקצועי. במקרים בהם מקלפים את היבלת רק גוף היבלת מוסר, אך שורש היבלת נותר. כתוצאה מכך מתרחשת הישנות חוזרת של היבלת. אך הפעם הצמיחה גדולה עוד יותר באזור הנגוע. כמו כן, כאשר יבלת מוסרת בצורה גסה ולא מקצועית, מתרחש דימום חמור, וזיהום יכול להיכנס לפצע.
היתרון היחיד והכי יעיל ליבלות באזורים שונים בגוף הוא הסרה בלייזר.
יתרונות של הטיפול:

• אין זמן החלמה ארוך
  • אין כאבים
  • טיפולים מהירים
  • אין צלקות וסימנים במקום הטיפול
  • ניתן להסיר יבלות לגמרי ולהנות מהתוצאה שנים רבות.
הסרת נגעים
הסרת נגעים בלייזר